joi, 27 august 2009

ETERNA DINAMO!!!!!


Aseară am asistat la una din cele mai importante realizări a echipei Dinamo Bucureşti, care a reuşit să revină miraculos după un 0 - 3 în tur, în compania echipei cehe Slovan.

Nu am crezut că o să trăiesc să văd aşa ceva, însă jucătorii au reuşit să ne dea fiori pe tot parcursul jocului , care a durat 140 de minute.

Goluri impresionante, ratări incredibile...prelungiri..apoi penaltiuri...toate acestea au dat naştere unui meci incredibil...poate cel mai frumos din 1989 încoace.

Iată şi reacţile celor direct implicaţi:



Marius Niculae: Am tratat meciul asa cum ar fi trebuit sa-l tratam inca de la inceput. La Dinamo e posibil orice: sa luam bataie de la Foresta dupa ce conduceam cu 4-0 sau sa revenim de la 0-3.

Nicolae Badea: Am trecut printr-un moment critic in istoria clubului. Este o seara fantastica! Am luat decizia de comun acord ca nici un conducator al clubului sa nu insoteasca echipa in aceasta deplasare, pentru a nu pune presiune suplimentara pe echipa. (DigiSport)

Ionel Ganea, director sportiv Dinamo: "Il asteptam pe domnul Borcea cu 10.000 de suporteri la aeroport. Nu am facut nimic. Dupa meciul cu Steaua sa ne bucuram"(telesport)

"Este aproape unic in istoria cupelor europene ce s-a intamplat azi. Prestatia lui Dinamo a fost apropiata de calificare. Putea sa castige si cu 4-0, 5-0 sau 5-1. Este un joc care va ramane in istoria fotbalului european. Este de felicitat aceasta tarie de spirit a jucatorilor, chiar daca aparent s-a jucat cu fotbalisti care au evoluat mai putin. Este fara cuvinte! Sper ca e o pilda uluitoare. In fotbal poti sa faci orice rezultat daca te concentrezi si te daruiesti", a spus Cornel Dinu la sportro.

Gigi Becali: "Extraordinar! Nu credeam ca o sa sar vreodata in sus de bucurie pentru Dinamo"(prosport)

Cristi Borcea: "Eu am crezut in seara asta in ei pentru ca le-am dat o prima buna. Eram sigur ca vor da dovada de caracter. Astept sa fie asteptati de foarte multa lume la aeroport. Daca nici acum nu vor navali aeroportul, atunci cand? Ne bucuram si noi, dupa atata amaraciune. Este vorba de jucatori, au facut ceva extraordinar si intelegeti prin ce dovada de mare caracter au dat sa intorci rezultatul de la 3-0. Am vorbit cu ei si cu Dario si le-am spus ca ne calificam"(gsp tv)

Zicu, Dinamo: "Am reusit sa aratam ca avem un spirit de grup puternic. In seara aceasta, toti ne-am dorit sa castigam acest meci, nu ne-am gandit la 3-0, doar sa aratam ca suntem o echipa buna. E frumoasa aceasta calificare, dar nu mi-as mai dori niciodata o astfel de calificare"(sport.ro)

Cum s-au desfasurat penalty-urile:

0-1 Niculae inscrie
1-1 Papousek egaleaza
1-1 Zicu rateaza
2-1 Blazek
2-2 Bostina
3-3 Torje
4-4 Niculescu
6-6 Kone
7-7 Diabate
8-8 Grigore
8-9 Moti/ Liska rateaza


FINAL/ URMEAZA LOVITURILE DE LA 11 M
min 120 cehii pun presiune pe Dinamo, portarul Matache a facut minuni in poarta "cainilor"

min 108 nesiguranta pentru Dinamo la o faza fixa, dar Matache este salvatorul echipei

min 106 Dinamo incepe in forta a doua repriza a prelungirilor, ii paseaza lui Niculescu, dar sutul este prea slab, prinde portarul ceh;

PAUZA
min 104 ambele echipe resimt oboseala, meciul nu mai are acelasi ritm

min 95 sut puternic al lui Niculae, respinge in corner portarul lui Slovan;

min 93 lovitura libera pentru Slovan: executa Papousek bine, mingea este deviata si trece pe langa poarta

FINALUL TIMPULUI REGULAMENTAR, SE INTRA IN PRELUNGIRI (DOUA REPRIZE A CATE 15 MINUTE)

min 83 GOOOL Dinamo: Marius Niculae reuseste dubla tot dupa o greseala a portarului Hauzr;

min 58 GOOOL Dinamo: intrat la pauza, Niculae patrunde pe partea stanga, trage puternic la coltul scurt, iar portarul ceh scapa mingea pe sub el in poarta;

min 3 GOOOL Dinamo: Andrei Cristea deschide scorul dupa o pasa printre fundasii cehi a lui Zicu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentează