vineri, 29 mai 2009

PRO & CONTRA EBA


A fi sau a nu fi!
Asta e întrebarea atunci când vorbim despre fata lui Zeus!
Sunt o tălabă de oameni care discută în acest moment pe blogul lui Victor Ciutacu, despre atitudinea şi viitorul politic al Elenei Băsescu şi care o critică sau o laudă, fiecare după socotinţa lui.
Eu mi-am expus părerea şi mi-am luat o muştruluială soră cu moartea din partea celor care nu o iubesc pe EBA. Poate este drept, poate nu, însă ceea ce nu au înţeles acesti oameni este că eu, în momentul când mi-am dat cu părerea, am spus că mi-a plăcut tipa aseară dar că nu o cred în stare să ne reprezinte în Parlamentul European.
Cred că această credinţă nu este deloc deplasată şi că nu sunt singurul care o posed.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dupa parerea mea Eba este praf!

andreiraduM spunea...

secondo me, EBA e un punto dolente...

In opinia mea, EBA poate trai linistita la jobul pe care i l-a daruit tac'su, poate sa-si conduca masina unde doreste si cum doreste, poate imparti scaunele electrice promise, poate frecventa cu daruire cluburile, poate sa-si expuna fata retusata in photoshop pe toate posterele, tabloidele etc, insa sa stea de'oparte de parlamentul european.

Nu pentru ca n-ar fi capabila, ci pentru ca este prea capabila si risca intreaga Europa sa fie contaminata cu fenomenul EBA, mai ceva decat gripa porcina, dovedita a fi un coctail de virusi aviari, porcini si umani ce s-au reunit sub principiul UNITATE in DIVERSITATE!

Trimiteți un comentariu

Comentează