luni, 1 iunie 2009

Campania lor



Zilele trecute am fost în Cluj...în timp ce mă plimbam prin minunatul oraş am observat o poiede de afişe care înfăţişau chipurile puerile ale candidaţiilor la PE.
Nimic straniu!
Însă pe fiecare poster(al PDL), în fundal, se putea vedea chipul lui Boc, lucru pe care nu reuşesc să-l înţeleg şi care nu cred că este perfect licit, ţinând cont, evident, de legea electorală.
După toată această uitătură epatantă a tupeului politicienilor, mă holbez ca în fiecare zi pe blogul lui Ciutacu, unde, spre surprinderea mea, este postată o imagine din Bucureşti în care apare Severin(candidatul PSD la PE), alături bineînţeles, de Mircea Geoană, ilustrul conducător al pieilor roşii.
Nu mă îndoiesc că fiecare partid a procedat aşa, însă sunt curios dacă EBA îl are pe tata pe fundal!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentează