vineri, 26 iunie 2009

Regele-Michael Jackson

Am pierdut cel mai faimos, talentat şi excentric cântăreţ de muzică pop din toate timpurile.
Acest geniu mi-a marcat anii copilăriei şi cei ai adolescenţei prin cântecele sale minunate, făcând din mine un fan infocat, lucru unic în viaţa mea.
Am câteva casete video, postere şi chiar un joc video, în care magnificul artist este protagonist.
Nu am să uit niciodată ce a făcut acest om pentru mine şi am să îl iubesc toată viaţa.
Dumnezeu să-l ierte!










2 comentarii:

andreiraduM spunea...

Salut, Ionut!
Nu am mai trecut de ceva vreme pe la tine!
Intre timp... s-au intamplat o gramda de lucruri, bune si rele.

Imi place materialul pe care l-ai adunat.
Drumul sa-i fie plin de lumina.

Ionuţ Androne spunea...

Mulţumesc pentru vizită, care este mereu plăcută!
Da, am pierdut un geniu!!!

Trimiteți un comentariu

Comentează