miercuri, 10 iunie 2009

Pudibondia unui ministru



Atâta hărmălaie mediatică pe tema aşa zisei linşări a doamnei ministru Monica Iacob Ridzi, în emisiunea lui Mihai Gâdea de la A3, nu am mai văzut demult.
Oameni pur şi simplu sideraţi de acele momente, uluiţi de impertinenţa jurnaliştilor prezenţi, plini de milcuire pentru doamna ministru, ce mai...un adevărat măcel! Eu cred că şefa sportului se zvârcolaşte în pat cu gândul la emisiunea cu pricina şi cu siguranţă nu va mai putea să folosească, în scopuri civice bineînţeles, fondurile de milioane de euro ale ministerului pe care-l conduce.
Dacă atât de meschin a ajuns să fie creierul românilor, încât să creadă în pudoarea unui membru PDL aflat la conducerea unu minister şi să-i mai ţină şi partea, atunci ar trebui să dăm ca sigură lipsa de pe listele electorale din toamnă a Jucătorului şi să stăm în casă, în dobitocia noastră de popor frustrat.
Dar la ce oameni ne conduc, votaţi chiar de noi, de 20 de ani...nu mă mai mira nimic!

2 comentarii:

andreiraduM spunea...

Nu am vazut emisiunea cu "pricina" pentru ca, as fi nevoit sa actionez si eu precum dovleacul din fotografia edificatoare!
Am ajuns la satietate... am baut si niste apa, dar greata persista.

Ionuţ Androne spunea...

Merită să o vezi pe doamna ministru în acţiune...!

Trimiteți un comentariu

Comentează